Reklamace
• Před zahájením procesu reklamace nás prosím informujte o zjištěném nedostatku na obchod@b2.cz .
• V odpovědi na váš email vám zašleme reklamační formulář a popíšeme, jak postupovat a kam reklamaci zaslat.
• Reklamace musí být vždy přijata písemně, proto prosím vždy pečlivě vyplňujte reklamační formulář a uveďte na sebe kontakt.
• Reklamace musí být vždy uplatněna bezprostředně po vzniku závady. Na pozdní reklamace nebude brán zřetel.
• Vadu podrobně písemně popište do reklamačního protokolu a pokud je to možné, v balíku viditelně vadu označte.
• Zboží vraťte pokud možno v původním nepoškozeném obalu nebo jinak vhodně zabalené tak, aby nemohlo dojít během přepravy k jeho poškození.
• Zboží vraťte kompletní, včetně příslušenství, návodu apod. a s dokladem o koupi (faktura), který slouží zároveň i jako záruční list.
• Zboží zašlete pouze na adresu Atelieru B2 - B2 s.r.o., Na Bulánce 602, Čerčany, 257 22 NIKOLIV NA FAKTURAČNÍ ADRESU V PRAZE.
• Zboží neposílejte na dobírku, zásilku doporučujeme pojistit.
• Reklamace vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů. O vyřízení reklamace vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo telefonu.
• Tato lhůta se počítá od prvního následujícího dne po přijetí kompletní zásilky pro reklamaci, která musí obsahovat reklamované zboží, doklad o koupi, správně vyplněný a podepsaný reklamační formulář a příp. příslušenství ke zboží.
• Běh lhůty pro vyřízení reklamace může být pozastaven a to v případě, neobdržíme-li veškeré podklady pro vyřízení reklamace (části zboží, dokumenty apod.). Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných dokumentů.
V případě jakýchkoli nejasností nás neváhejte kontaktovat na výše uvedený e-mail případně telefonicky na tel.: 777 22 67 82.